Locker

Omklædningsrummet – der hvor man gør sig klar til kamp, gennemgår taktikken og pudser de sidste småting af inden det går løs. Det er også her man samler op ved halvleg og reflekterer efter kampen.

Det er vigtigt at forberede sig rigtigt godt og grundigt til de forskellige dele af projektarbejdet.
Alt fra fysisk påklædning til praktisk og/eller mental forberedelse af materiale og feltstudier.

Ligeledes er det vigtigt at have et stillads i form af en håndgribelig designprocesmodel.
Der er her i “The Locker” at alle de projektrelaterede materialer er tilgængelige. Når man efter endt tur er teleporteret tilbage til Lobbyen, finder man hurtigt sit materiale her.

Vigtige forberedelse og ting man skal huske her:

Vælg DESIGN MODEL
Den model der vælges, skal kunne løfte hele projektet og styre deltagerne gennem processen.

Hav styr på jeres LOGBOG
Den type og form for logbog der vælges skal sættes op inden projektet starter.

Husk at tage jeres BATTLE COMPASS med
Hold fokus på de ting der er vigtige og ikke haster.

Vælg jeres digitale DOKUMENTERINGSFORM
Hav styr på foto og video – hvor den gemmes og hvilke formater der er brug form. Skal medier redigeres?
Hvordan skal præsentationen ende med at se ud ?

Læs mere i undermenuerne

I dropdown menuerne under menuen: LOCKER
Kan man læse lidt mere om de forskellige opmærksomhedspunkter, man skal have fokus på, når man forbereder sig i “the LOCKER”, inden man går ud i LOBBY’en for at svæve ud over øen og droppe.